onsdag den 24. marts 2010

Den 2. side


Efter en dejlig omgang mad ville jeg lige tjekke tvtid og finde ud af, hvad jeg skulle flade ud til i aften. Tilfældigvis havnede min mus henover et af de grimmeste internet bannere jeg i mit liv har kastet mit blik på(se billeder), og frem tunede "skøn" musik med orderne "Har du brug for lidt hjælp med spøgelser og excorcisme, så tryk ind på den anden side prik net - og huske det' med et 2-tal". Det er simpelthen den bedste iscenesættelse jeg længe har set, for den er nemlig en reklame for Tv2 Zulus nye program "Den 2 Side" og hvis du trykker videre til deres hjemmeside så er den lavet i nøjagtig samme stil, som kun bliver overgået af Helmut Lottis fan-hjemmeside - den tror jeg dog ikke er kitsch med vilje....

2 kommentarer:

  1. Lidt mere til kampagnen :) http://ekstrabladet.dk/nationen/article1318091.ece

    SvarSlet